HelpDesk
Sprawnie działająca firma posiada dostęp do profesjonalnych narzędzi informatycznych - w dzisiejszych czasach to podstawa. Wsparcie informatyczne czyli tzw. HelpDesk rozwiązuje problemy w obszarach informatycznych, nagłe potrzeby, awarie czy po prostu wsparcie w obszarach IT, by organizacja efektywnie mogła osiągać cele biznesowe.
HelpDesk ma za zadanie pomagać w rozwiązywaniu codziennych problemów obszaru informatyki, aplikacji oraz sieci. W ramach współpracy zdejmujemy ten obszar z barków dyrektorów, właścicieli. Jesteśmy tutaj, by pomóc sprawnie działać Twojej organizacji.
Użytkownicy, korzystający z naszych usług do komunikacji z naszym zespołem mają różne kanały powiadamiania, najważniejsze, by proces obsługi zgłoszeń oraz pomoc były zdalne.
Potrzebujesz naszej pomocy informatycznej? Jesteśmy tu dla Ciebie!
Potrzebujesz pomocy w IT, a nie jesteś naszym klientem? Nic straconego! Oto prosta instrukcja. Kliknij w wybraną usługę poniżej i dokonaj opłaty, Rezerwuj dzięki temu czas pracy naszego specjalisty - a on nawet w 10 minut kontaktuje się z Tobą, by rozwiązać problem. Poniżej znajduje się program do zdalnego połączenia AnyDesk, dzięki któremu, jeżeli będzie taka potrzeba oraz wyrazisz zgodę, połączymy się zdalnie z Twoim komputerem.
Usługi HelpDesk’u dopasowane są do Twoich potrzeb, stale je rozwijamy, by nie tylko reagować, ale unikać niektórych zdarzeń:
Piersza linia wsparcia IT.
Instalacja, konfiguracja oraz obsługa wykorzystywanego oprogramowania przez Twoją Firmę.
Aktualizowanie sprzętu i oprogramowania.
Archiwizacja danych programów, serwerów plików i baz danych- backup totalny.
Zdalne szkolenie i doradztwo dla użytkowników systemu firmowego.
Usuwanie awarii sprzętowych i programowych.
Dostajesz szybką pomoc.
Otrzymasz nielimitowany czasowo dostęp do specjalistów z branży IT.
Możesz skupić się na celu działalności firmy oraz własnych zadaniach.
Urządzenia oraz oprogramowanie znajduje się pod stałą kontrolą specjalistów.
Doskonalisz wizerunek firmy jako dbającej o potrzeby klienta i pracownika.
Obniżasz koszty wywołujące niepotrzebne przestoje.
Jeżeli sobie życzysz otrzymasz dedykowanego konsultanta, osoba która jest przydzielona do Twojego projektu staje się częścią Twojej firmy, nie tylko reaguje, ale kreuje nowe ulepszenia w obszarze IT. Staje się więcej niż partnerem biznesowym, a do obowiązków specjalisty należy:
udzielanie stale porad, np. technicznych, dotyczących produktu lub usługi,
przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji potrzeb rozwoju oraz ich rejestracja,
tworzenie bazy najczęściej zadawanych pytań w Twojej organizacji (FAQ dla nowych pracowników to oszczędność nawet do 10 h przy wdrażaniu),
stała rejestracja i obsługa korespondencji email między naszym i Twoim zespołem.
Zadzwoń do nas już dzisiaj +48 52 506 55 30, otrzymasz ofertę wsparcia informatycznego dla Twojej firmy.
Kliknij tutaj i zacznij serwis. Po opłaceniu najszybciej jak to możliwe zabierzemy się do pracy, by rozwiązać Twój problem. Nasz informatyk będzie do Twojej dyspozycji przez czas zgodny z zamówieniem.
Kliknij tutaj i zacznij serwis.
Po opłaceniu najszybciej jak to możliwe zabierzemy się do pracy, by rozwiązać Twój problem. Nasz informatyk będzie do Twojej dyspozycji przez czas zgodny z zamówieniem a dodatkowo doradzi w obszarach IT.
Kliknij tutaj i serwis zaraz wyjedzie do Ciebie. Po opłaceniu najszybciej jak to możliwe nasz specjalista pojedzie do Ciebie, by rozwiązać Twój problem. Nasz informatyk będzie do Twojej dyspozycji przez cały dzień zgodny z zamówieniem.
Pomoc IT
Bezpieczeństwo sieciowe
Komunikacja
Usługi
Teleinspiro
ul. Karola Libelta 8
85-080 Bydgoszcz
Copyright 2020