Do Teleinspiro poszukujemy osoby na stanowisko Junior Helpdesk Specialist - pierwsza linia wsparcia.

Mile widziana osoba po szkole średniej o profilu informatycznym (lub pokrewnym) lub w trakcie studiów.

Wymagania:

  • Dobra znajomość systemów klienckich Windows (7, 8.1, 10, 11)

  • Podstawowa znajomość systemów serwerowych Windows i ich usług w szczególności Active Directory (Windows Server 2012, 2012 R2, 2016, 2019, 2022)

  • Podstawowa znajomość systemów wirtualizacji (Hyper-V i/lub VMware i/lub Proxmox)

  • Podstawowa znajomość protokołów i usług sieciowych (działanie sieci LAN, VPN, DNS, DHCP)

  • Podstawowa znajomość działania serwerów SQL (MS SQL i/lub MySQL i/lub PostgreSQL)

  • Podstawowa znajomość technologii backupowych

  • Idealny kandydat powinien być osobą odpowiedzialną i rzetelną, otwarta na naukę nowych pojęć, technologii i chętny na kontynuowanie kariery w ścieżce administratora IT lub zbliżonej.

  • CV wraz z klauzulą RODO można składać na adres e-mail

Widełki 3100 - 4100 brutto

JUNIOR HELPDESK SPECIALIST - "PIERWSZA LINIA WSPARCIA"

Copyright 2020

Usługi teleinformatyczne dla firm

   biuro@teleinspiro.pl

   +48 52 506 55 30

Usługi teleinformatyczne dla biznesu

Oferty Pracy

hr@teleinspiro.com